Hets

Idag efter jobbet så åkte jag hem och rastade Casper. Åkte sen iväg och solade lite solarium, åkte hem igen och fixade det sista med salladen medans Calle grillade kyckling. Sen la vi lite gräsmatta på vår uteplats :) De andra som också bor på bottenplan skulle bygga ut sina altaner och har därför tagit bort massor med bitar av deras gräsmatta, som de gav till oss :) Så nu slipper vi köpa det :) I helgen ska vi fixa staket och göra superfint på vår uteplats! Men iallafall, sen när vi var klara så gav vi oss ut och sprang i 25 minuter och därefter la jag mig i soffan och kollade på DCB :) En minst sagt effektiv eftermiddag. Men nu ska jag sova, börjar ju 8:00 imorgon :) Godnatt! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback