Grin Olle

Denhär veckan är världens sämsta vecka, någonsin. Allt går emot mig känns det som. I måndags var det tjafs på jobbet, i tisdags var jag bara allmänt irriterad på saker och ting. Igår hände 2 större grejer på jobbet som krävde massor av mitt tålamod och humör. Idag har jag haft tok ont i halsen och varit snorig och på det har allt fortsatt vara kaotiskt på jobbet och när jag väl kom till stallet så fick jag veta alla möjliga saker som bara gjorde mig så arg! Så himla arg, sur och besviken att jag bara bröt ihop och började grina. Som en jävla barnunge grinade jag. Och tårarna verkade aldrig vilja ta slut heller. Nu tycker förmodligen alla i stallet att jag är helt patetisk också. Men såhär funkar jag. Jag är en lipsill helt enkelt. Jag grinar när jag är arg, glad, ledsen och frustrerad. Antar att min frustration tog överhanden idag. Känns som jag inte vet vem jag kan lita på längre. Känns som folk bara snackar så mycket skit. Och det blir jag bara så himla arg på. Hur vet man vem som talar sanning? Och vem man kan anförtro sig till? Tur är det iallafall att jag har min fina mamma & min underbara pojkvän att prata med. Tack för att ni inte tycker att jag är mer störd än vad jag faktiskt är. Imorgon är en ny dag. Hoppas att det blir den bästa dagen på hela denhär veckan. För nu orkar jag inte grina mer. Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback