Tjejkväll 30 Juni

I lördags kväll firade vi vår kära kollega Petra som nyss har fyllt 20 år. Det var jag, Jessica, Bea och Petra som träffades och åt middag och hade det mysigt tillsammans och bara pratade massor :) Riktigt trevligt hade vi det!
 
 
Vi skulle också ha dragit till tegel och dansat tillsammans, men helt plötsligt ändrades planerna och ett gäng killar skulle komma över till Petra istället. Roligt för dem, men helt meningslöst för mig som har gått i parallellklass i flera år med dessa killar och bara tycker de är väldigt konstiga och har lite udda personligheter. Plus att jag inte ville något annat än att gå ut och dansa i min nya klänning.
 
 
Men så blev det inte! Jag fick leka taxi och vara nykterist för en kväll. Har inget emot att köra runt mina nära och kära, men att köra runt massa dryga och omogna killar som inte vill göra annat än att supa sig dyngraka är inte riktigt min grej. Så kvällen började helt enkelt skitbra, men förstördes litegrann när dessa killar kom över, så då blev jag lite bitter kände jag. Men men, får hoppas på att nästa gång blir roligare för allas del :) Men så såg min lördagskväll ut iallafall, haha :) Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback