Utbildning

Ni som känner mig vet att jag under flera års tid har haft en dröm om att starta ett eget hunddagis. Ett hunddagis med möjligheter utöver det vanliga! Men framförallt en plats där jag kan jobba och trivas med det jag gör och dessutom ta med mig min hund till varje dag. Jag har många drömmar och dethär är en av dem. Jag har så många ideér och tankar kring detta och nu har en möjlighet uppstått för mig och jag har nu råd att gå en sån här utbildning. På hundens hus i Stockholm anordnar de hunddagisutbildningar och dessa verkar vara riktigt bra. Så nu är frågan, ska jag gå denhär utbildningen eller inte? Vad tycker ni? Kram Emma

Kommentarer
Jenny - Hugos mamma säger:

Det är bara att satsa så har du alltid den utbildningen i ryggen sen, om du förstår vad jag menar!?:)

2012-01-11 | 09:35:57
Bloggadress: http://luckymommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback