Träning + mejl

Träningen för Helena igår kväll gick jättebra. Tollan var lite stressig och stark i början men det släppte allt eftersom lektionen pågick. De sista 20 minuterna gick det jättebra och Tollan var alldeles mjuk och fin i både traven och galoppen. Varför kan hon inte alltid vara så? Jag ville aldrig sluta rida, så fin var hon i slutet :)

Hur som helst, en kille ifrån England har mejlat mig angående Musse. Han verkar vilja ha honom.. Men hur går man tillväga med sånt här? Känns lite skrämmande tycker jag. Får nog ta och ringa Daniel i eftermiddag och höra med honom vad han tycker. Men nu måste jag gå ut och vara rastvakt till de små barnen! hoppas ni får en bra dag. Vi hörs ikväll!

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback