Jerringpriset

Rolf-Göran Bengtsson vann ju Jerringpriset på idrottsgalan igår. Det var helt rätt och så himla underbart tycker jag :) så häftigt att hela ridsportsverige röstade som galningar så att han skulle vinna :) men så finns det ju dem som inte tycker att ridsporten är en sport. Att det bara är att hoppa upp på hästen så sköter den allt jobb, alltså inte svårt alls! Vilka idioter!! Hästsport är fan mer sport än skidåkning och orientering tycker jag! Dessutom behöver inte sport inkludera en boll som sparkas eller kastas omkring överallt. Tycker de som inte förstår sig på hästsporten borde testa att hoppa en bana. Känner mig lika kränkt som när jag var liten och killarna sa till mig att de tyckte om att äta hästkött bara för att jävlas. Ursh för elaka och avundsjuka människor :) nu ska jag kolla på suburgatory. Vi hörs! Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback