Hjärta av Guld

Jag och min kära mamma har bestämt oss för hur vi ska göra med hästarna. Och nu ska jag inte vela kring vilken häst jag ska ha längre, hur mycket jag än lockas till det. Vi har bestämt oss för att behålla Tollan. Precis som vi slutar med att bestämma alla gånger vi velar kring beslutet. En fin unghäst kan vi köpa när som helst.

"En underbar hopphäst med ett hjärta av guld och en vilja av stål hittar man inte överallt. En häst som föralltid kommer att vara min bästa vän och göra allt för att jag ska vara glad. En häst som aldrig stannar på hinder, som alltid ställer upp och aldrig gör mig besviken. En häst som uppfyllt mina drömmar och får mig lycklig gång på gång. En häst som i framtiden kommer att ge oss de finaste fölbebisar någon kan få. Såna hästar växer inte på träd. Därför ska vi behålla, vårda och vara rädd om vår finaste lilla Thonia, föralltid."



Hur dum har jag varit som ens funderat på att sälja dig? Det skulle aldrig gå. Det förstår jag ju nu.
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback