Soliga söndag

Idag gick vi upp tidigt jag och Calle, sen åkte vi iväg till Täby centrum en liten sväng. Köpte en doppresent till Mille och Calle bytte storlek på tröjan han fick av mig på alla hjärtans dag :) Sen åkte vi hem och jag åkte iväg till stallet. Gick ut på en promenad i 45 minuter med Gabi och hennes mamma. Hade Tollan i ena handen och Casper i den andra och det var så mysigt ute i solen! Eftermiddagen har spenderats framför tv:n och världscupen i hoppning :) En riktig mys söndag :) Provade förresten att ge Casper färskfoder idag och det tyckte han om jättemycket! Ska försöka ge honom lite sån mat nu en kort tid så han går upp lite i vikt :) Men nu ska jag mysa med mina pojkar! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback