Musse har flyttat

Nu är lilla Musse inte längre i våran ägo. Det har varit riktigt jobbigt att lämna ifrån sig honom. Speciellt eftersom jag egentligen inte ville sälja honom. Tycker om honom så himla mycket, han är så himla go i sättet och så himla rolig att rida! Tidsbrist och även brist på pengar gjorde att vi inte längre kunde ha honom kvar. Det är dyrt att ha en häst, två hästar likaså. Men det känns ändå som vi har gjort rätt beslut. Han har hamnat hos en jättegullig familj som kommer ta hand om honom så himla bra! Och de bor så nära som i Huddinge så vi kan hälsa på honom när vi vill :) Fina fina Musse, jag vet att det här beslutet är rätt även om det känns jättejobbigt just nu och jag bara inte kan sluta gråta, bara av tanken på dig. Kommer alltid att älska dig, min svara lilla skönhet<3
image description
Kram Emma

Kommentarer
isa säger:

Han kommer få det så mysigt! Familjen verkar ju underbar!

2012-02-15 | 21:56:03
Bloggadress: http://isabellellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback