Helena Schiller

Helena träningen gick hur bra som helst! Vi fick rida massor av relaterade avstånd med allt från 4-6 galoppsprång mellan hindren, och fick även hoppa en kombination. Tollan kändes jättestark i början av ridpasset men lossnade sen mer och mer efter lite bomövningar i både trav och galopp under uppvärmningen. När vi skulle hoppa bana fick jag rida banan på både 70cm och 90cm för att öva lydnaden och lägga volter där hon inte lyssnade utan bara ville rusa iväg. Sen fick jag hoppa en bana på 130cm, som jag har på film här nedan. Där var hon superfin, men inte lika fin som i rundan efter :)

Och här nedan har ni andra rundan på 140cm :) Fina fina Thonia :)
Nu får min lilla mamma kolla extra noga hur duktiga vi var när hon inte var med :)
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback