Äntligen fredag

Nu är det äntligen fredag kväll och vi får ha det mysigt och gosigt i soffan framför tv:n :) Jobbveckan har varit bra men slutade lite jobbigt. En elev sprang in i mig och mitt pekfinger, som böjdes helt bakåt. Hörde när det knakade till och det gjorde ont så in i bomben. Började till och med gråta utav smärtan. Visste inte vart jag skulle ta vägen, så ont gjorde det. Så nu har eleverna sett mig gråta också :) Shit happens! Mitt finger känns iallafall helt okej nu. Även om det är lite ömt och dunkar emellanåt. Hoppas det går över tills på söndag då vi ska tävla årets första tävling :) Hämtade ut min klänning idag också, som jag beställde förra helgen :) Jättefin var den och den passade jättebra också :) Jättekul! Men nu ska jag mysa vidare med Calle, Casper och lilla Stjärna som är här och sover över idag :) Ha en trevlig kväll! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback