Mål med ridningen 2013!

Tänkte passa på att skriva ner mina mål med ridningen för nästa år. Dels för min egen skull, men också för att ni ska kunna ta del av detta och veta vad jag siktar mot år 2013. 
 
  1. Stabila rundor och placeringar i 140-145cm klasser.
  2. Rida några fler 150cm klasser och förbättra mitt resultat helatiden. 
  3. Försöka kvala till Scandinavium.
  4. Försöka kvala till Falsterbo. 
  5. Komma till final på både inomhus och utomhus SM. 
  6. Få placeringar i LA dressyr. 
Jag inser själv att dessa mål är ganska höga och att vissa mål nästan kan ses som omöjliga. Men jag vet också att om man siktar mot stjärnorna, så kanske man kommer till molnen. Så det är precis vad jag tänker göra :)
 
Nu kör vi !! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback