Hästig lördag :)

Idag har jag haft en väldigt hästig dag :) började med att ta med mig Kiara, Casper och Calle till stallet. Där hjälptes vi åt med allt och jag longerade Tollan litegrann med pessoa selen. Hon var fin! Sen åkte vi hem och bytte om och lämnade hundarna och så bar det av mot nästa stall. Där red jag först snäckan 30 min i ridhuset, han var lite spänd pga julshow genomgången som pågick där men kändes annars fin. Sen red jag ut på lilla ponnyn bläsen i 35 minuter. Han var lite stel i höger men lossnade sen och blev jättefin! Sen bar det av till Arninge för att köpa den sista julklappen och sen åkte vi hemåt. Nu ska jag strax åka iväg till Tollans gamla medryttare Michaela, där alla från Hagby stallet tiden ska träffas i ett par timmar och umgås :) Mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback