Mys måndag

Idag har jag haft en såndär mysig måndag. Var i stallet vid 9:30 och då red jag lite dressyr med både Gabi och Linda i ridhuset. Red lite olika övningar som finns med i L:B programmet, som alltid nuförtiden när jag rider dressyr :) Men det kändes väldigt kul att Tollan har blivit så mycket bättre i dressyren sen jag börjat öva mer på ökningar, minskningar, rakriktning, halter, 15m volter och serpenbågar i alla gångarter :) Så roligt att allt slit ger resultat! Men innan vår dressyrdebut den 9 september så måste jag öva lite på dressyrstaket och dommarbord också, så hon inte blir rädd för det sen när vi väl är ute på tävlingsbanan :) Idag fick jag också veta att min vän Camilla följer med oss på dressyrtävlingen, det ska bli jättekul! 
 
Sen när jag var klar i stallet så åkte Gabi med mig hem. Efter att vi hade käkat lite lunch och duschat osv. så åkte vi iväg till Heavenly Ink i Åkersberga för att boka tatueringstid :) Det blev tyvärr bara jag som bokade en tid, men så kan det vara ibland! Men allt kändes iallafall väldigt bra och i början av oktober ska jag dit och tatuera mig! Tjejen som gjorde min hästsko & ros tatuering förra året ska göra denhär också :) Det blir som en liten 20 års present till mig själv :) Jag längtar verkligen! 
 
Nu har vi precis ätit middag och ska strax gå den sista promenaden med hundarna för idag. Men först ska vi ta det lite lugnt en stund i soffan :) Hoppas ni har haft en riktigt bra måndag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback