Kärlek vid första ögonkastet

Idag efter jobbet så åkte jag och Calle iväg till Caspers uppfödare Rosemary i Gävle för att kolla på vår nya familjemedlem för första gången. Hade inställningen att det inte spelade någon roll vilken valp vi skulle få, just eftersom jag då inte skulle bygga upp några förhoppningar i förväg. Dock så ska jag ju inte sticka under stol med att pied tiken alltid har varit min favorit!
 
När vi kom fram sa Rosemary att den röda tiken och pied tiken var de som hon tyckte att jag skulle välja mellan. Och då kändes det ungefär som om denna lilla hund förstod precis vad vi pratade om. För då började hon springa omkring överallt, och ville vara hos mig helatiden. Skulle sitta i knät, pussas i ansiktet, nafsas i händerna och bara vara allmänt charmig. Och så kollade hon på mig sådär bedårande med sina mörka små ögon och jag smälte som smör i solsken. Så underbart vacker liten donna som vi ännu inte vet namnet på :) 
 
 
Och sjöng det gjorde hon också, mest helatiden.
En riktig liten sångfågel dendär lilla flickan :)
 
 
 
Behöver jag ens säga att jag är kär?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback