Sol & Vår

Idag har det verkligen varit riktigt vårväder ute! Så himla härligt att våren är tillbaka :) Imorse red jag ut en sväng med Gabi och då hörde vi både syrsor och såg krokusar, tussilagos och massa fina blommor i dikena :) Sen när vi kom hem till mig så gick vi på en långpromenad i solen med hundarna innan det bar av till jobbet :) Sen efter jobbet gick vi på en långpromenad igen i solen, fast denna gång var det jag och Calle som promenerade med hundarna. Nu ligger vi och kollar på desperate housewives som är riktigt sorgligt detta avsnitt. Sitter här och grinar och tänker på hur glad jag är att jag har det så himla bra. Älskar min familj och alla som inkluderar den<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback