Helena S träning

Idag var det Helena Schiller träning på Upprätta. Själva övningarna var som små banor med olika vinklar, där man skulle ha ordning och reda mellan hindren. Tollan var hur fin som helst idag. Och när hon tjafsade så lyssnade hon på mig direkt när jag försökte bryta det negativa mönstret :) på slutet gick hon banan klockrent och hoppade sen några hinder lite högre, då hon bara svävade över. Hur spänstig som helst var hon, fina lilla hästen :) sen åkte jag hem och åt ugnspannkaka som Calle hade lagat åt oss och därefter kollade vi på Revenge, som för övrigt var sjukt spännande idag :) men nu ska jag sova. Vi hörs imorgon! Kram Emma


Kommentarer
Anonym säger:

Ni va så duktiga:))

2012-04-20 | 08:13:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback