Aj aj aj

Idag när vi var i Knutby hos Calles familj så hände en sak som gjorde mig väldigt orolig. Vilket resulterade i att jag fick de vidrigaste magsmärtor jag någonsin varit med om. Trodde först att det berodde på något jag ätit. Blev sen orolig att något hade brustit i magen på mig Men förstod sen när vi kom hem, att så var inte fallet. När vi rullade in på vår parkeringsplats så var smärtorna som bortblåsta. Jag förstod då att det hela berodde på oro. Pratade av mig med Calle, mamma och Gabi. Och nu känns allt mycket bättre. Utöver detta var det en mycket trevlig kväll. Både jag och Calle fick hålla Svante för första gången :) idag var han väldigt glad och log typ helatiden :) orkar inte ladda upp videon från hoppningen nu, som ni säkert förstår. Men jag lovar att den kommer imorgon. Godnatt. Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback