Tattoo och finbesök

Idag efter jobbet bar det av till Åkersberga och Heavenly Ink igen. Jag åkte dit och visade min ritning på tatueringen jag vill göra och tatueraren skissade lite : ) Den 12 oktober bokade jag tid och imorgon är det bara 5 veckor kvar! Längtar :) Tycker verkligen att jag är värd detta efter allt slit på olika jobb denhär sommaren :) Sen åkte jag hem och fixade mig lite innan Calles två systrar, deras respektive och Calles mamma kom förbi oss och åt middag. Det var trevligt men jag kände dock att jag inte var riktigt upplagd för en middag såhär mitt i vardagen. Det blev lite för stressigt och jag var väldigt trött.. Nu har alla åkt hem och vi sitter och kollar på tv. Ska passa på att mysa lite innan det är dags att sova och ladda om inför morgondagen. Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback