Lunch hos Camilla & Bakdags!

Jag började denhär dagen med att kliva upp tidigt och åka till stallet. För att sen ta en härlig ridtur i morgonsolen, supermysigt! Sen åkte jag hem och fixade mig lite och efter det bar det av till Camilla för att titta på hennes och hennes pojkväns lägenhet som de flyttade in i för ungefär 3 månader sen :) Den var rikigt fin och jag skämdes lite över att jag inte har varit där tidigare, men det har helt enkelt inte funnits tid, tyvärr. Men de var riktigt kul att se hur de bodde + träffa min fina vän igen :) Får kidnappa henne någon dag och dra med henne till stallet, så vi kan umgås lite mer och så hon kan få lukta lite häst :) Sen åkte vi iallafall hem igen och bakade både Citron/vit choklad cheesecake + kladdkaka tills imorgon då vi ska fira min födelsedag lite i förskott med mamma, Fredde och hans föräldrar :) Nu ska vi prata framtidsplaner och mysa hela kvällen, jag och min fina sambo :) Vi hörs! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback