Heavenly Ink och Härlig måndag

Hej på er! Idag åkte jag och min vän Chloé direkt till tatueringsstudion Heavenly Ink i Åkersberga efter jobbet. De hade drop in idag så jag passade på att åka dit och prata lite. Jag hade många olika ideer på vad jag ville tatuera. Allt ifrån text, till hundtassar till hästskor och blommor :) Men tillslut kom jag iallafall fram till att jag vill tatuera 2 st hästskor med kvistar vid sidan av som har rosor och rosknoppar på sig på vristen. Låter kanske konstigt men det kommer bli superfint! Så nu bestämde jag och tjejen som tatuerar att jag skulle komma tillbaka imorgon och då ha ritat upp ungefär hur jag vill att tatueringen ska se ut så ska de skissa om den då och sen ska vi boka tid! Jag är så taggad :) Sen följde Chloé med mig till stallet och sen åkte vi hem till mig o Calle och åt middag o kollade på Idol :) Supermysig måndagskväll! Vi hörs! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback