Varma sommardagar

Gud vad härligt det är med såna här härliga sommardagar :) Jag riktigt stormtrivs och har till och med gått till skolan med shorts idag för att det var så himla varmt :) Dessutom har jag hunnit bli ganska brun nu också, i alla fall för att vara mig så då är det lite extra roligt att vara sommarklädd :)

Idag orkar jag inte plugga något, så tänkte göra min ekonomi uppsats imorgon istället :) Om jag får 4 uppsatser klara på en vecka så tycker jag att det är ganska så okej ändå :) Ikväll ska jag på jobbmöte på Minisats, men nu ska jag bara mysa med min älskling som precis kom hem från jobbet :)

Slänger in en liten sommarbild från förra året :)



Vi hörs lite senare :)

Kram Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback