Tisdag 24 Maj

Sitter på Psykologi B lektionen, och pratade precis med min lärare som sa att jag inte behöver komma på de resterande lektionerna ifall jag lämnar in min uppsats imorgon och den ser okej ut :) Om jag skulle behöva finslipa något så gör jag det på tisdag nästa vecka och det känns ganska okej :)

Såhär kommer mitt schema att se ut fram tills studenten :

v.21
Tis: 3 lektioner
Ons: ledig
Tors: ledig
Fre: Lisa tar studenten!

v.22
Mån: Tandläkaren = Ingen skola
Tis: kanske skola
Ons: Chloé tar studenten!
Tors: ledig
Fre: ledig

v.23
Mån: ledig
Tis: kanske skola
Ons: Studentfoto!
Tors: JAG TAR STUDENTEN! 

Herregud vad kort tid det är kvar när man ser det såhär. Egentligen är det 16 dagar kvar, men jag behöver bara gå i skolan i 4 dagar utav dessa 16 :) Snart är jag klar med gymnasiestudierna, fan vad härligt det ska bli!

Kram Emma 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback