Tisdag 17 maj!

Jag ligger här i sängen och kollar på TV tillsammans med min älskling. Just nu verkar det inte vara något bra på TV men lite senare ikväll blire ju desperate housewives, precis som varje tisdagskväll. För en liten stund sen spöregnade det ute, och vi bara satt och mös här inne :) Jag älskar regn, så länge man slipper vara ute medans det regnar :)



Hittade en gammal bild från förra sommaren på mina två favoritpojkar också!
Så söta :)

Blev förresten så ledsen för en liten stund sen också! läste på aftonbladet om en organisation
som heter hundar utan hem. De hjälper hundar från både Sverige och Irland som har det väldigt
svårt. De riskerar avlivning om ingen adopterar dem i tid. Så hemskt! Jag skulle gärna rädda allihop
om jag hade tid och råd! Tur att det finns så många fina själar här i världen som hjälper dem :)

Nu ska jag återgå till TV tittandet :)

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback