Precis hemkommen från läkaren

God morgon :)

Jag är precis hemkommen ifrån läkaren. Jag skulle kolla upp varför jag har varit så förkyld hela dethär året tilloch från. Har haft allt från ont i halsen, svullna halsmandlar, hosta, täppt näsa, rinnig näsa och slem i halsen. Och nu blev jag så himla trött på det så jag gick till läkaren. Hon sa att allt tydde på allergi, men det enda som talade emot det var mina svullna halsmandlar. Jag fick ta blodprov och om det visade något så var det troligen ett virus, och om det inte visade något så skulle jag köpa allergitabletter på apoteket. Jag hoppas verkligen inte att det är en allergi :)

Nu ska jag snart fixa mig iordning för att åka till stallet. Jag är nämligen ledig från skolan idag. Så himla skönt :)

Kram Emma


Kommentarer
GratisFilmFörAlla säger:

Checka in bloggen med nya storfilmer varje dag!

Det är helt gratis och allt du behöver göra är att trycka på play!

2011-05-16 | 11:20:00
Bloggadress: http://gratisfilmforalla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback