En sliten Emma...

Idag är det en sliten Emma som har vandrat omkring här hemma. Skivan blev riktigt lyckad och jag dansade hur mycket som helst! Det var riktigt bra drag och alla hade det jättetrevligt verkade det som :) Vi åkte hem vid 01:20 ungefär eftersom Calle skulle gå upp 05:30 och åka till jobbet. Men det gjorde inte så mycket eftersom jag hade så ont i fötterna efter allt dansande i höga pumps :)

Nu ligger jag här i sängen, så otroligt trött och sliten. Har väldigt ont i både hals, fötter och ben och dessutom känns det som om en förkylning är på gång. Inte roligt!

Resten av kvällen ska vi bara ta det lugnt. Och imorgon lovar jag foton från både lägenheten och studentskivan :)

Vi hörs!

Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback