Bilbesiktning, stallet och shopping!

Denhär dagen började med bilbesiktning utav min gamla Honda av årsmodell-93. Den fick ett antala anmärkningar. Bland annat om rost på golvet i vänster fram, och i någon ram som håller upp bilen. Men det mest akuta var att handbromsen inte fungerade alls på höger bak, så det var jag tvungen att åtgärda och sen komma och ombesiktiga :)

Sen bar det av till stallet och jag red ut med en tjej där! Vi red en stund i skogen och Tollan höll på att få fnatt av alla knott. Hon gjorde luftsprång, skuttade och hoppade som en liten galning där i skogen. Det var nästan så att jag ramlade av! Men vi kom hem helskinnade. Den övriga delen av ridturen var mysig iallafall. Även om små får är väldigt läskiga.

Nu har jag precis kommit hem, ska strax ta en härlig promenad med Casper i det fina vädret och sen ska jag åka till Täby centrum tillsammans med min kära vän Chloé. Lisa tar ju studenten imorgon så vi måste hitta något fint åt henne, plus att jag måste hitta en outfit tills ikväll då vi har vår studentmiddag.

Idag är det förresten bara 2 veckor kvar. Det är inte så långt det heller, även om det känns så när man jämför med Lisa som tar studenten imorgon :)

Ha det så bra! Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback