Willys utbildning + Shopping med Chloé :)

God morgon!

Idag har jag gjort en till Willys utbildning, Bröd kapitlet :) Yes! Nu är jag på gång :) Hinner inte göra några fler test nu för kl. 11 ska jag träffa Chloé i Täby centrum :) Henne har jag inte träffat sen den 25 februari, då vi var och firade Lisa :) Så det ska bli riktigt roligt!

Introduktion- avklarad
Baskunskap- avklarad
Frukt och grönt-avklarad
Ost och mejeri-avklarad
Bröd-avklarad
Chark
Kött
Ålderskontroll
Säkerhet i butik
Miljö och hållbarhet

Idag ska jag försöka hitta en cowboyhatt till Chloés skiva som är imorgon :) Temat är " jag kom just ifrån" och jag ska ju vara Cowgirl som " kom just ifrån Vilda västern " :)

I eftermiddag ska jag hoppa lite småhinder på Tollan för första gången sen hon blev sjuk :) Det ska bli roligt det med :)

Vi hörs lite senare :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback