Sjuk + inventering på Willys

Hejsan!

Just nu sitter jag i skolan, på Psykologi B lektionen :) Den enda anledningen till att jag gick hit idag var att jag hade labb på Naturkunskapen, och den var jag tvungen att vara med på för att inte behöva komma på uppsamlingstillfället i slutet av terminen. Jag är förresten mer sjuk idag än vad jag var igår, jag har ont i halsen och snorar. Nu börjar jag dessutom få ont i huvudet :(

Jag ringde han på Willys idag och han sa att detdär med chark avsnittet inte spelade så stor roll, och frågade sen om jag ville komma och inventera ikväll :) Trots att jag igentligen mår skit och borde ligga hemma och vila så sa jag ja :) Man måste ju ligga på lite om man ska ha en chans att få något seriöst där sen :)

Nu ska jag återgå till min mycket onödiga lektion. Ha det så bra!

Vi hörs imorgon :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback