Semlor!

God kväll på er!

Nu har jag bakat 12 st semlor för att vara exakt! Det är ju faktiskt fettisdagen imorgon så lite förberedd måste man ju vara. Dessutom tycker både jag och älsklingen att hembakta semlor är mycket godare än de man köper i affären, så jag blev ju lite tvungen till att baka :)

Nu har vi precis kollat på Halv 8 hos mig och Familjen annorlunda :) Sen ska vi också se premiären av En unge i minuten :) Även om det kanske mest är jag som uppskattar det. Tycker det är så himla spännande med födslar av alla dess slag, oavsett om det är djur eller människor som gör det :) Det är så fascinerande tycker jag :)


Här kommer en bild på mina mycket delikata semlor!



Ha en helt underbar kväll! /Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback