Musse hoppar + Tollan uppdatering + lång skoldag

God morgon på er!

Imorse när jag låg och sov så var mamma och kollade på när Marcus Westergren hoppade bana på Musse :) Mamma filmade honom när han hoppade banan på 80-90cm ett par gånger :) Han var tydligen riktigt kvick i benen och hoppade med en bra språngkurva, vilket gör mitt beslut ännu svårare att fatta :) Men tydligen busade han lite så Marcus fick säga till han ordentligt, så han har allt lite humör ändå, vår lilla Musse :)

Grundkursen i vardagslydnad igår gick riktigt bra! Casper var dock så trött efter 1,5 timmes träning att när vi hade teori den sista halvtimmen, så somnade han på golvet :) Calle skulle ju skjutsa mig till Chloés skiva direkt efter kursen, men såklart hade jag glömt jeansen hemma så när vi nästan var framme fick vi vända :) Men jag blev bara 20 minuter sen så det var lugnt :) Jag och Lisa åkte ganska tidigt, hon var förkyld och jag skulle ju till skolan idag :) Så klockan 01 prick var jag hemma igen :) Skönt!

Idag väntar en lång skoldag, mamma har tagit hand om Tollan så när jag kommer hem ska jag bara fokusera på mina Willys kapitel som jag har kvar att göra, samt reprisen i "En unge i minuten" på tv4 play :)

Har dessutom glömt att berätta att jag "hoppade" Tollan för första gången på 5 veckor i söndags :) Först var jag lite orolig eftersom hon hoppade så sjukt dåligt sist jag hoppade henne, men sen när jag styrde mot hindret och hon stampade till och hoppade av och näst intill flög över hindret, då var jag inte orolig längre :) Hon är tillbaka min lilla guldklimp :) Första tävlingen är den 10 April, en 120cm klass på Årsta Runsten, jag längtar galet mycket :)

Nu börjar min lektion! Vi hörs ikväll :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback