Min studentklänning har kommit + checklista studenten

Hej!

Idag hämtade jag ut min studentklänning från Nelly.com :) Det var den jag länkade till för ett par veckor sen, den är precis så fin som på bilden :) Om inte finare än så :) Jag valde ju medium eftersom small var slut när jag skulle beställa, och tur var väl det för medium satt som en smäck på mig :) Klänningen var hur fin som helst och jag är så glad :)

Dethär är vad jag har kvar att göra inför min student:)

Skicka inbjudningar-Check!
Köpa studentklänning-Check!
Köpa skor till studenten
Köpa klänning till skivan
Klippa+slinga håret
Göra gelénaglar
Köpa mat till mottagningen
Baka till mottagningen
Skaffa stolar och bord till mottagningen

Det är så mycket kvar att göra, men ändå inte :) Idag är det dessutom exakt 1 månad kvar till mösspåtagningen den 29 April :) Studenten närmar sig med stormsteg :)

Nä, nu ska jag kolla på "En unge i minuten" på tv4 play :) Vi hörs :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback