Försöker fixa med min header...

Hejhej! Jag sitter här och försöker fixa med min header så den ska bli lite mer personlig, men jag får det inte riktigt att fungera som jag vill. Så om ni har några tips, tipsa mig gärna! Nu ska jag springa iväg och sminka mig, och sen ska jag iväg på ett par ärenden, ni får veta lite senare vart jag har varit någonstans men just nu kan jag inte avslöja något :)

I eftermiddag blir det stallet, och sen ska jag och Calle iväg på min kära vän Alexandras Italien kväll i skolan :) Ska bli lite spännande faktiskt :)

Vi hörs lite senare! /Emma

Kommentarer
Jenny - Hugos mamma säger:

Din header är super fin ju!:)

2011-03-04 | 15:51:59
Bloggadress: http://luckymommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback