Liten update!

Hej på er! Tänkte bara passa på att uppdatera lite kring vad jag har hittat på de senaste dagarna. I söndags shoppade vi lite grejer till lägenheten på både Mio, Ikea och Ö & B. Det blev lite utemöbler, tv bord, soffbord och sängram. Sen köpte vi lite annat småplock också.
Här är Soffbordet :)
Och här är tv bänken :)
Riktigt fina tycker jag de är. Fast båda två kommer bli i ek :)
Sen på kvällen kom det en kille och köpte Calles bil, så nu är den äntligen såld! Och idag har jag jobbat på Pia´s Hunddagis och ska göra det imorgon med :) Perfekt nu när jag väntar på besked från Securitas i veckan :)
Och imorse var jag och besiktigade om min gamla bil och den gick igenom besiktningen!! Så nu är den i min låtsaspappas ägo, och inte i min längre. Skönt!
Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback