Fullt upp hela dagen

Idag har vi hämtat min mormor på centralstation, som har kommit hit för att hälsa på oss i ungefär en vecka och bland annat närvara på min student :) Sen bar det av till stallet en snabbis för att rida Tollan och nu har jag precis kommit hem efter att ha fixat naglarna hos min kompis Hanna. Gjorde gelénagar med fransk manikyr och blev supernöjd! Trodde att det skulle bli lite knackigt gjort eftersom hon bara är elev just nu men hon var jätteduktig:)
Idag såg jag också breaking dawn premiären för första gången :D Så himla bra verkar filmen! 16 november i år har den premiär! jag längtar som en tok :) Imorgon har jag studentfotografering, sista skoldagen ever! Fan vad skönt det ska bli :)
Kram Emma



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback