Myspys

Idag har jag jobbat på Willys mellan 8-17 och det gick faktiskt riktigt bra de första fem timmarna. Sen fick jag sån jäkla huvudvärk av alla nya intryck att jag inte riktigt kunde koncentrera mig och gjorde en del fel. Kändes lite jobbigt, men aja alla är ju nya någon gång :) Sen när jag kom hem gick Calle, Casper, Linnea och jag på en timmes promenad med Casper :) Nu ligger vi helt utslagna i soffan och kollar på Jersey shore. Imorgon ska vi ta en rejäl sovmorgon och sen åka och hälsa på lill Musse :) Vi hörs då! Godnatt. Kram Emma

Kommentarer
Anki - mamma till Jamie säger:

ja visst är de värda det!! det var så fint <3 glad för hennes skull!

2011-07-24 | 16:05:44
Bloggadress: http://ankihansson.blogg.se/
carrå - mamma till Isabella säger:

Nej innan bodde vi i en tvåa, bodde där i ett år sen böt vi till större!..Ja men precis så är det ju :). kram

2011-07-24 | 16:54:53
Bloggadress: http://ettnyttsteg.blogg.se/
carrå - mamma till Isabella säger:

Vi hade nog bott kvar där ett tag till om det inte var så att våra grannar skulle flytta och då fick vi första tjing på deras lägenhet så då slog vi till :)..flyttade bara en trappa upp men det är rätt skönt med mer utrymme och att Isabella kan ha eget rum, hon sover mycket bättre när hon inte störs av oss som pratar/snackar osv :p. Men en tvåa duger ju länge!. kram

2011-07-24 | 20:18:11
Bloggadress: http://ettnyttsteg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback