Härliga söndag!

Hej! Idag hade jag min första lediga dag efter 13 dagars jobb och det firade jag med att ta ut en rejäl sovmorgon :) Sov till halv 11 och sen vid 11 tiden hämtade mamma upp mig och så åkte vi upp till Rådmansö för att hälsa på Musse :) Han såg ut att må bra, var fin i hullet och inget knottbiten :) Det enda vi oroade oss över litegrann var att han hade fått mugg på ena frambenet. Men vi skrubbade och gjorde rent det så vi får hoppas att det inte blir värre! Vi pratade lite med Marcus också och han ska troligtvis vila i 2 veckor till innan han börjar ridas igen :)
Sen åkte vi iväg till Tollan och pysslade lite med henne, och hon har blivit riktigt fin i det svullna benet. Svullnaden är helt borta och hon känns pigg och kry för övrigt :) Sen när jag kommit hem gick jag och Calle en långpromenad med Casper och efter det lagade jag potatis och purjolökssoppa med kräftstjärtar till oss! En underbart härlig söndag har detta varit. Nu ska vi promenera iväg med Casper. Vi hörs imorgon. Kram Emma

Kommentarer
Erika - Väntan på Bebis säger:

2011-07-25 | 08:58:40
Bloggadress: http://erikaaaas.webblogg.se/
Erika - Väntan på Bebis säger:

Hej!

Nu är jag tillbaka i bloggen igen. :)



Kraam!

2011-07-25 | 08:58:51
Bloggadress: http://erikaaaas.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback