Aloe Vera

God morgon! Hur mår ni idag? Jag mår finemang. Är dock lite väl trött men annars är allt på topp. Igår satt jag hela dagen och stirrade in i en datorskärm som ni säkert vet:P Fick efter ungefär 5 timmar väldigt ont i nacken, och sen när det var typ 1 timma kvar tills vi skulle gå hem så kom jag på att det fanns ett nackstöd på stolen! Haha så typiskt mig :)

Provade iallafall att ta på lite Aloe Heat Lotion för att ta bort min enorma spänning i nacke och skuldror. Efter att Calle hade masserat mig i ca 5 minuter med denhär gelen så började det brännas som bara den. Den gör ju så för att öka blodcirkulationen, och det gjorde som ondast i nacken där jag var som mest spänd. Men sen ungefär 20 min efter att gelen hade smörjts på så var all spänning borta! Är det inte ganska sjukt?

Jag har provat Gelen förrut, men nu blev jag så himla imponerad för tidigare när jag har tagit på den har jag bara haft lite små ont. Men nu hade jag verkligen galet ont så tänkte att det var förståeligt om det inte skulle fungera fullt ut, men det gjorde det verkligen. Så imorse gick jag in och kollade på Aloe Veras hemsida och läste lite om alla produkter. Det finns både produkter för djur och människor, vissa produkter kanske verkar lite väl överdrivna men andra verkade faktiskt riktigt bra. Började fundera på om man kanske skulle bli återförsäljare? Det kanske vore något. Vem vet.

Kram Emma

Kommentarer
Jenny ~ 16 år och mamma till Julia! säger:

SVAR: tack =) Jag har inte fixat designen, men jag har trixat lite med den, men headern har jag fixat själv :D

2011-07-20 | 10:07:25
Bloggadress: http://marsbarneet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback