Dag 20 Den här månaden

Januari månad har varit ganska lugn men jag har ändå hunnit med ganska många saker.

*Casper fyllde 8 månader
*Jag och Calle hade varit tillsammans i 2 år & 1 månad :)
*Vi ska anmäla oss till vår + Caspers första utställning
*Jag gick ut med Camilla och hennes vänner, dvs. premiär på tegel.
*Vi satte igång Musse efter vintervilan
*Jag började skolan igen efter jullovet :)
*Jag fick Mvg i filosofi A :)
*Jag fick Vg i Svenska c :)
*Jag träffade vänner som jag inte har träffat på ett bra tag :)
*Jag fick min första lön från Sats :)
*Jag har ätit mer godis, chips och onyttigt än någonsin!
*Jag har gått fler promenader än någonsin :)
*Jag har jobbat mycket på både Beijer och Sats :)
*Jag fick en rekordlåg telefonräkning, för att vara mig :)

Dethär var lite vad min månad, Januari handlade om :)

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback