Dag 18 Min favoritfödelsedag :)

Min favoritfödelsedag är nog ändå när jag fyllde 18 år :) För trots att det var en extremt hetsig dag då jag hade både uppkörning och teoriprov skrivning så hann jag ändå med en massa roliga saker :)

På förmiddagen klarade jag teoriprovet men kuggade uppkörningen :)På eftermiddagen hade vi lite fika + presentöppning med släkten på mammas sida :) Och jag kunde köpa den lilla Hondan av Calle :) På kvällen var det valpkurs och lilla Casper var så himla duktig :) Både Calle och Camilla åkte med och efteråt åkte vi till Max och åt massa onyttigt:)

Dagen efter kom mina vänner på middag + fika och vi hade det supertrevligt :) Och jag klarade dessutom uppkörningen på andra försöket och fick mitt så efterlängtade körkort :) Och på söndagen samma vecka firades jag av min pappa och släkten där :)

Så kort sagt, min 18:e födelsedag var världens trevligaste födelsedag :)

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback