Dag 17 Mitt favoritminne

Det är ganska så svårt för mig att plocka fram ett favoritminne eftersom jag har så många, men jag har några få som är lite extra speciella så jag kan berätta lite kort om dom istället :)

1. Det var när jag fick min allra första ponny. Och mamma hade lovat mig i ett par år, att år 2001 ska du få en ponny Emma. Och ingen i min övriga släkt trodde mig när jag berättade vad mamma hade lovat men när år 2001 kom fick jag mycket riktigt en liten fin Welsh/Arab ponny av min mamma :) Det var oerhört speciellt för en liten hästtokig 9 åring som jag var då :)

2. När jag tillsammans med min mamma har närvarat samt agerat hjälpreda på diverse hundfödslar hemma i vår lilla villa :)

3. Första gången jag såg Calle, pratade med honom samt fick reda på att han älskade mig och ville leva för resten av sitt liv med mig<3

4. Dagen då jag fick reda på att någon hade lämnat ett återbud på lilla Casper och att jag skulle få köpa köpa honom istället :) Men dagen då vi hämtade honom är också en av de finaste minnena jag har :)

5. Dagen då jag kvalade till SM men min underbara häst Thonia v.s :)

6. Dagen då jag tog körkort :)

Detta är mina absoluta favoritminnen som jag kan komma på just nu :)

/Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback