Dag 15 Mina drömmar

Mina drömmar är att bo i en stor villa på landet, kanske till och med en liten hästgård. Men det ska fortfarande ligga i närheten av en lite större stad. Jag vill lixom inte bo mitt ute på vischan.

Sen vill jag ha en eller två hästar, och 4 st små Staffordshire bullterrier hundar :) Och så skulle det vara underbart om vi kunde ha 2 st lite finare bilar också :) Men det skulle definitivt räcka utmärkt med en fin bil också :)

En stor familj har också alltid varit en dröm för mig eftersom jag själv bara har en syster :) Massvis med barn vill jag ha, men inte så galet många som de i familjen annorlunda har :) 

Jag vill jobba med något jag tycker är roligt, oavsett om jag ska plugga till det eller bli egen företagare :) Lönen är inte lika viktig som att jag ska trivas på mitt jobb. 

Sen vill jag leva med min älskling för resten av mitt liv och gifta mig med honom innan jag fyller 26 år :)

/Emma 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback