Dag 11 Mina syskon

Jag har en storasyster som heter Rebecka och fyller 26 år den 11 januari :) Hon är jurist och om jag inte misstar mig helt så tror jag hon har som mål att bli advokat. Vi är halvsyskon och har samma pappa :)

Hon är målmedveten och omtänksam men framförallt har hon visat sig vara stark som person. Speciellt när hon i somras bestämde sig för att komma ut ur garderoben och folk inte reagerade precis så som man önskat. Vi har tidigare inte haft så bra kontakt men efter denna stora händelse i våra liv så har vi kommit varandra mycket närmare, vilket är en stor lättnad.  

Jag älskar dig syster!

/Emma


Kommentarer
Anki - mamma till Jamie säger:

Självklart att jag stöttar. Känner såväl igen mig själv i dig :) Ung mamma är något jag också alltid velat bli.



Dina mål låter helt relevanta. Körkort är alltid skönt att ha, eget boende är det absoluta och att ha pluggat klart också. Fast jobb kan också vara en fördel då du ska handskas med försäkringskassan en vacker dag. Tro mig det längtar du inte efter! haha...



Skulle aldrig falla mig i att trycka ner någon. Drömmar är drömmar och de finns till för att man vill uppfylla dom :) Mysigt att ni vill bilda familj. Det är verkligen helt underbart <3



Kramar



2011-01-08 | 10:59:30
Bloggadress: http://ankihansson.blogg.se/
Liza - Mamma till Joline säger:

Jo men visst, dom är kusiner.

Anki är ju tillsammans med min bror :)

2011-01-08 | 19:59:38
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback