Dag 06 Min dag

Klockan ringde kl 07:15, jag gick upp och klädde på mig samt åt frukost:) sen tog jag en liten promenad med Casper o Ester innan jag åkte till stallet vid 8 tiden:) väl i stallet släppte jag ut 8 hästar, mockade, gjorde mat och red Tollan i lite mer än en timme:) sen vid 12 tiden rakade vi Musse och badade honom:) vid kl 14 var jag hemma igen, jag åt lite lunch och gick sen och la mig i sängen för att vila:) jag ligger fortfarande kvar i sängen men ska strax gå upp för att gå en timmes promenad med Calle, Ester och Casper :) sen blire middag och tv tittande:) ikväll börjar ju första programmet familjen annorlunda för terminen:) såhär såg min dag ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback