Jag har en trött dag idag...

Jag har en trött dag idag. Igårkväll åt vi på Caliente tapas bar i stan och det var en väldigt mysig liten restaurang. Totalt var vi 11 st tjejer och efter middagen gick vi vidare till Gaudi, som tydligen skulle ha någon slags premiär eller något, jag fattade inte riktigt. Men kön var så himla lång och vi orkade inte betala så vi gick iväg till Laroy, som inte hade någon kö alls. Dock var vi typ helt ensamma i lokalen i någon halvtimme men sen rullade det in folk helatiden.

I en liten stund dansade vi gärnet, men sen bestämde jag och Chloé oss för att ta det sista tåget hem som gick från Östra runt 1 tiden. Sen hämtade Calle mig i galoppfältet och vi åkte hem :) Och imorse fick jag kliva upp tidigt för jag skulle jobba på minisats mellan 9:30-13:00 :)

Nu har jag precis kommit hem från stallet, har världens hemskaste mensvärk och ska strax iväg på middag hos Calles mamma. Jag skulle mycket hellre ha legat hemma i soffan, men vad gör man inte för sin älskling<3 Ikväll blir det lite tv-mys tillsammans med älsklingen, min kära vän Alexandra och kanske hennes pojkvän också :) Skönt med en lugn kväll! För jag har ju som sagt en trött dag idag.

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback