Grundkurs vardagslydnad

Har nog förresten glömt bort att berätta att jag har anmält Casper till en grundkurs i vardagslydnad. Det är som en fortsättningskurs på valpkursen vi gick i höstas :) Det ska bli så himla roligt att gå en lite mer avancerad kurs eftersom vi tyckte att valpkursen var lite långtråkig, fast den var ju dock väldigt nyttig ändå!

Kursen börjar den 21 mars och är varje måndag i 10 veckor framåt :) Tänkte försöka göra så att man anmäler sig till en kurs per termin speciellt såhär i Casper's ungdomsår, så han får lära sig lite hyfs och jag får lära mig lite nya knep och metoder :)

Här kommer en bild från valpkursen hösten -10!



Lilla lilla plutt Casper, och min snygga älskling!

/Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback