Grattis Lisa på födelsedagen!

Idag fyller min kära vän Lisa 19 år! Hon, jag och Chloé har gått i samma klass från årskurs 4-9 och sen bröt vi kontakten lite, för att sen ta upp den igen under första året på gymnasiet. Och nu har vi tre hållt kontakten sen dess :)

Lisa är den vännen som man alltid får hjälp av om man skulle behöva det. Men hon är också en vän som man alltid blir glad av att umgås med :) Så ikväll ska vi fira henne med att äta middag ute tillsammans och sen ska vi gå ut efter det :) Ska bli riktigt roligt, men jag kan inte vara ute för sent eftersom jag ska jobba på Sats mellan 9:30-12:30 imorgon :) Men det betyder ju inte att jag inte kan ha det underbart kul ändå :)

Så, såhär ser min fredagskväll ut denhär veckan :)

 /Emma


Kommentarer
L säger:

Du är så söt vännen min! <3

2011-03-03 | 16:49:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback