En lång sovmorgon!

God morgon! Idag har jag igentligen en riktigt lång sovmorgon för min lektion som börjar kl 10:00 igentligen, är ju inställd för att vi har eget arbete. Men det hade jag helt hade glömt bort! Så min nästa lektion börjar 13:15 men jag tänkte åka till skolan så att jag är där strax innan 12 så jag kan kolla ifall jag kan vara med på psykologi lektionen som är precis innan min :) Vi ska ju ändå bara kolla på film idag så det borde inte spela någon roll vilken av lektionerna jag är närvarande på :)

Lägenheten igår var verkligen hur mysig som helst! Jag tror verkligen att vi kommer stormtrivas :) Ingen av bilderna jag tog blev dock särskilt bra så jag ska kolla på Calles telefon om hans bilder blev något bättre, så får vi se om det kommer in några bilder i eftermiddag :) Vi mätte iallafall lite fönster och planerade lite vart tavlor osv skulle hänga samt vart alla möbler ska stå :) Riktigt roligt! Nu längtar jag som en tok :)

Men nu ska jag fixa mig i ordning lite och ta en promenad med Casper :) Så vi får höras lite senare!

/Emma

Kommentarer
Liza - Mamma till Joline säger:

Jo de känns kan jag lova :)

2011-02-24 | 20:02:00
Bloggadress: http://lizagood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback