Gott nytt år!

Dethär året har varit ett helt fantastiskt år! Jag ska summera det för er i bilder :)
Januari


Hästpyssel var prio ett denhär månaden<3

Februari



Jag krockade för första gången + myste mycket med hästarna.

Mars



Casper var med i sin allra första utställning och Musse åkte till Marcus Westergren på utbildning.
April



Musse tävlade för första gången i sitt liv!
Maj





Casper blev utställd i vallentuna och det togs jättefina foton på honom. Lisa tog studenten och jag klippte mig inför min student och blev supernöjd.
Juni




Calle sålde sin bil, vi badade i pappas pool, jag tog studenten, Chloé tog studenten, jag fick en bil av min låtsaspappa och vi flyttade hemifrån :) Jag debuterade 145cm, var felfri och slog hela eliten när jag kom på en 2:a plats.
Juli



Vi fick veta att mamma skulle få lilla Stjärna. Vi hade underbart väder när vi red på hästarna. Och vi var på staffspecialen med Casper :)
Augusti




Jag red mitt första Sm i hoppning, vi förlovade oss. Vi hämtade hem Stjärna och vi hade en underbar kräftskiva!
September



Musse tävlingsdebuterade på nationell tävling. Tollan blev placerad i Rimbos 125cm klass. Vi tränade mycket för Daniel Svensson och jag fyllde hela 19 år!
Oktober



image description

image description

Vi tävlade i Enköping och Strömsholm och köpte fina bilder! Musse kom hem från Marcus Westergren och jag tatuerade mig på vristen.
November

image description
image descriptionimage description

Jag hade många mysiga stunder i stallet och i globen :)
December

image descriptionimage descriptionimage description

Vi julpyntade, ställde ut Casper på Stockholmsmässan, Lina och Jimmy fick lilla Mille, Vi åkte till Egypten och firade vår 3 års dag tillsammans och så köpte vi en ny bil!
Dethär året har varit fantastiskt! Har hänt så mycket bra saker. Hoppas nästa år blir minst lika bra. Gott nytt år på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback