Mysig söndag

Hej på er! Idag har jag haft en riktigt mysig söndag. Tog en lång sovmorgon till kl. 10:00, sen kollade vi lite Tv tills kl. 12 ungefär :) Det var riktigt mysigt och längesen det hände! Sen åkte vi hem till mamma och försökte fixa med vår nya videokamera som jag fick i tidig födelsedagspresent. Vi har inte riktigt luskat ut hur man laddar över filmerna ännu.. Men de kommer snart hoppas jag :) Sen bar det av till stallet tillsammans med mamma, och jag red Tollan ett lite uppmjukande pass efter helgen. Hoppade några 30cm studs som stod framme + red över lite bommar som låg på marken. Tollan kändes fin och inte alls så stel o trött som jag trodde hon skulle vara :) Så de var skönt! Sen åkte jag hem igen och jag lagade god korvstroganoff till oss! Nu ligger vi och kollar på tv och myser i soffan och ska sova tidigt. Imorgon väntar ju jobb igen på fritidset! Vi hörs. Kram Emma

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback